💕پایان خوب انتظار💕

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت 💕پایان خوب انتظار💕


سپاهان درب
عملیات‌های پیش‌دستانه ارتش عراق علیه داعش و هلاکت ۱۷۰ تروریست
اگرخانه‌های خالی پرشوند،ساخت وساز رونق می‌گیرد
سه سبک متفاوت سرمایه گذاری

۲۸۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

طبق گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS)، ایالات متحده آمریکا به طرح ممنوعیت ورود لپ تاپ به داخل پرواز هایی که از برخی فرودگاه های خاورمیانه و آفریقای شمالی به مقصد این کشور پرواز می کردند، پایان داده است.

ده‌ها فلسطینی در میدان شهدای شهر نابلس برای اعلام مخالفت با اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس و بستن مسجدالاقصی تظاهرات کرده و افزودند: قدس پایتخت فلسطین باقی می‌ماند.

خاکی که «نیل آرمسترانگ» در اولین فرود انسان بر روی ماه از روی آن جمع‌آوری کرده بود، در نیویورک و در حراج‌خانه "ساتبی" به حراج گذاشته شد و به قیمت 1.8 میلیون دلار به فروش رفت.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم بازاریابی مناسب داخلی و بین المللی برای محصولات کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید از بروکراسی خارج شده و همانند یک معلم کشاورزان را حمایت کند.

تعداد معادن درحال بهره برداری کشور در سال ۱۳۹۴ با ۱۴۱ مورد کاهش، ۲.۶ درصد و تعداد شاغلان با ۶۵۸ نفر کاهش، حدود ۰.۷ درصد کاهش یافته است.

نامزد جدید تصدی ریاست اف‌بی‌آی در کمیته قضایی مجلس سنا مورد تایید قرار گرفت.

رئیس جمهور آمریکا درباره دیدار پسرش با وکیل روس اعلام کرد: این سیاست است!

اظهارات غیرمنتظره خانم یلن به عنوان رییس کل بانک مرکزی آمریکا درمورد احتمال تغییر سیاست و آمارهای اقتصادی ناامیدکننده به خصوص تورم، موجب شد تا برخلاف انتظار دلار در برابر سایر ارزهای عمده تضعیف شود.

معاون وزیر بهداست درباره انتقادات دارویی گزارش دیده‌بان شفافیت توضیحاتی ارائه کرد.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/